Ogłoszenie o zamówieniu |
|
|
Nazwa i adres Zamawiającego. Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych i Mieszkaniowych Sp. z o. o. ul. Mickiewicza 2, 47-100 Strzelce Opolskie tel. (77) 461-99-22; faks: (77) 461-99-36. |
|
Tryb zamówienia: Przetarg nieograniczony(dział II, rozdz. 3 oddz. 1). |
|
Adres strony internetowej, na której zamieszczona jest SIWZ: www.pukim-strzelceopolskie.pl |
|
Nazwa nadana zamówieniu:Dostawa specjalistycznego samochodu (śmieciarki) do odbioru i transportu odpadów komunalnych w formie leasingu operacyjnego |
|
Znak sprawy: PUKiM.271.1.2.2018 |
|
Określenie przedmiotu zamówienia oraz wielkość lub zakres zamówienia. Przedmiotem zamówienia jest dostawa specjalistycznego samochodu (śmieciarki) do odbioru i transportu odpadów komunalnych w formie leasingu operacyjnego. Wykonawca będzie zobowiązany do przedstawienia niezmiennej oferty 59 miesięcznych rat leasingowych skalkulowanych przy zastosowaniu kosztu zmiennego opartego na stawce referencyjnej WIBOR1M z dnia publikacji ogłoszenia o zamówieniu, płatnych zgodnie z harmonogramem finansowym, będącym załącznikiem do Umowy oraz uwzględnienie opłaty wstępnej w wysokości 0 % wartości netto śmieciarki oraz kwoty wykupu śmieciarki będącej przedmiotem zamówienia w wysokości 1 % jej wartości netto + VAT. Zakres zamówienia obejmuje dostawę jednego, fabrycznie nowego, samochodu ciężarowego specjalistycznego, wyprodukowanego w 2018 roku, spełniającego normę EURO 6 w zakresie emisji spalin, jak również spełniającego wymagania techniczne określone w obowiązujących w Polsce przepisach dla pojazdów poruszających się po drogach publicznych, w tym warunki techniczne określone w ustawie z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2012 r. poz. 1137, z późn. zm.) i rozporządzeniach wykonawczych do tej ustawy. |
|
Informacja o możliwości złożenie oferty częściowej: nie dopuszcza się możliwości złożenia oferty częściowej. |
|
Informacja o możliwości złożenie oferty wariantowej: nie dopuszcza się możliwości złożenia oferty wariantowej. |
|
Termin wykonania zamówienia: 60 dni licząc do dnia podpisania umowy. |
|
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków. O udzielenie zamówienia może ubiegać się wykonawca spełniający wszystkie warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy PZP, tj. warunki dotyczą: (1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; (2) posiadania niezbędną wiedzy i doświadczenia; (3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; (4) sytuacji ekonomicznej i finansowej . Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Wykonawca spełni przedmiotowy warunek, o ile złoży oświadczenie, że posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Wiedza i doświadczenie. Wykonawca spełni przedmiotowy warunek, o ile złoży oświadczenie, że posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie zapewniające prawidłową realizację zamówienia. Potencjał techniczny. Wykonawca spełni przedmiotowy warunek, o ile złoży oświadczenie, że dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym zapewniającym prawidłową realizację zamówienia. Osoby zdolne do wykonania zamówienia. Wykonawca spełni przedmiotowy warunek, o ile złoży oświadczenie, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Sytuacja ekonomiczna i finansowa. Wykonawca spełni przedmiotowy warunek, o ile złoży oświadczenie, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. |
|
Informacje na temat wadium: 25 000 zł. |
|
Kryteria oceny ofert i ich znaczenie: Cena 70 %, gwarancja mechaniczna 15 %, odległość punktu serwisowego 15 %, |
|
Miejsce i termin składania ofert. Oferty można składać w sekretariacie (II piętro) Przedsiębiorstwa Usług Komunalnych i Mieszkaniowych Sp. z o. o. przy ul. Mickiewicza 2 w Strzelcach Opolskich w terminie do dnia 9.11.2018 do godz. 8:30 |
|
Termin związania ofertą 30 dni |
|
Informację o zamiarze zawarcia umowy ramowej: nie przewiduje się zawarcia umowy ramowej. |
|
Informację o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje: nie przewiduje się ustanowienia dynamicznego systemu zakupów. |
|
Informację o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna: nie przewiduje się. |
|
Informacja o przewidywanych zamów. uzupełniających : nie przewiduje się udzielania zamówień uzupełniających. |
|
Informację o dniu jego zamieszczenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Ogłoszenie opublikowano w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 2018-10-31 r. |
Henryk Nowakowski Prezes Spółki |
Doumenty do pobrania:
Wyjaśnienia do treści SIWZ pytania z 5.11.2018
Zestawienie złożonych ofert do przetargu.
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty.pdf